4 Ağustos 2009 Salı

Hangover, "What happened last night?"

"What happened last night?". Herkes birbirine bu soruyu soruyor bu filmde, biz de izlerken sorduk birbirimize acaba ne oldu, nereden çıktı banyodaki kaplan, dolaptaki bebek, salondaki tavuk diye.

İlk başta tipik bir Amerikan komedisi izlenimi verse de öyle olmadığını kendini izlettirdikten sonra kanıtlıyor Hangover. Bu kadar konuşulur olmasında gayet başarılı bir şekilde yapılan reklam ve tanıtım çalışmalarının payı da büyük. IMDB'de aldığı yüksek puan ve top 250 içine ilk haftalarda girmesi de işin kaymağı olsa gerek. Diğer filmlere örnek olsun.

4 birbirinden farklı erkeğin, düğün öncesi bekarlığa veda partisini Las Vegas'ta geçirecek olmaları zaten kafalarda bir hikaye canlandırıyor. Ama işin asıl çekici yanı, film boyunca zihinleri "What happened last night?" cümlesiyle sürekli meşgul ediyor olması; izleyicinin merakını kahkahası bol bir şekilde dürtmesi.

Transformers gösterimi öncesi, fragman gösterimleri sırasında ilk izlediğimizde zaten kanımız ısınmış, gidilecekler listesine o an eklemiştik. Yaz rehavetine kapılıp can sıkıntısı yaşıyorsanız, şiddetle tavsiye edilir zira gayet eğlenceli. Yes Man'den beri böyle güldüğümü hatırlamıyorum (Ice Age'i saymıyorum) ve evet ben de bu gözlükten istiyorum.


1 yorum:

sezenyildirim dedi ki...

çok komikti bence de, bu kadar güleceğimi tahmin etmemiştim ama. çin mafyasının bagajdan fırlayışına koptum resmen:)