1 Nisan 2008 Salı

Haybeden gerçeküstü AŞK ve diş ağrısı. . .

Kanal tedavimin ikinci ve sözüm ona SON seansı için doktoruma gittim bugün ama sonuç büyük bir hayal kırıklığı ve beraberinde çenemin sol tarafındaki dehşet ağrı idi çünkü tahmin edilenden 1 mm daha fazla derine inilmiş ve diş iltihaplı olduğundan tek seans tam olarak başarılı olamamış, bana üçüncü kez dişçi koltuğu görünmüştü :(. Hayır yanlış anlaşılmasın korktuğumdan değil aksine doktorumu da şaşırtacak kadar sakin, belki de sinir bozucu, dişçi koltuğunda dişi oyulurken çalan müziğe ayağını dişçi koltuğunu hafif hareket ettirecek biçimde sallayıp eşlik eden ve ağzındaki aletin vııııııııız diye çıkardiğı iğreenç ürkütücü sesi bile kendi mırıltısıyla müziğin ritmine uyduran ender hastalardanmışıım ben (yeni öğrendim:)) amaaaa ama bu sefer ben bile çok acı çekmiştim (acının normal bir insandaki şiddetini siz düşünün) , çünkü dişim uyuşturulmadan oyulmuştu berbattı yani :S. Ağrılı ve can sıkıcı bir günden sonra (iyi ki sevgilim yanımdaydı zira nazımı çekicek biri lazımdı o sıra) ben kafamı öne eğmiş somurta somurta ve ahhhh ahhlar çekerek durağa doğru giderken vcd dükkanının önünden geçtik ve ben izlerken karşısında uyuyakalmalık bir film almaya karar verdim ve ağrımla birlikte daldım içeri!! kimlik bırakıp bırakmama kararsızlığımızdan sonra sevgilimin büyük bir cesaret ve yine o müthiş kararsızlığımın verdiği sinirle :) "offf tamam ben bırakırım sen al" serzenişiyle bir film almaya yarım saat sonra karar vermiştim :) Bir baktım ne zamandır aklımdaki oyun "Haybeden Gerçeküstü AŞK"..BKM'deki oyunlarından sonra Vcd olarak piyasaya sürülmüştü, ama diğer filmlerden hiç sıra gelemedi izlemeye. Bu sefer hiç düşünmeden aldım ve Yılmaz Erdoğan Demet Akbağ ikilisinin dişimin ağrısını unuttabilecekleri inancı ve mutluluğuyla evimin ve sıcacık yatağımın yolunu tuttum..Hemen koydum ve izlemeye başladım ama ne oldu?? uyuyakalmalık film işi yalan oldu ben hiiç uyuyamadım:) hem gülmekten hem de şoktan!! bir ilişkide olan biten herşeyi aynen kaleme almış Yılmaz Erdoğan, izlerken yuuuh bu kadar mı aynısı olur demekten kendimi alamadım gerçekten eline ve aklına sağlık..aytaçın çok kulaklarını çınlattım yanii:) ve bittiğinde dişimin ağrısı gerçekten hafiflemişti gülmek mutluluk hormonu salgıladı galiba!! izlemediyseniz Şiddetle yeni bir tavsiye daha size, Haybeden gerçeküstü AŞK harbiden Gerçek ve bira zipucu vermek gerekirse biraz brokoli tadında:) ..

- Benimle sonuna kadar var mısın aşkım?
- Varım aşkım
- Benimle evlenir misin?
- Evlenirim aşkım
- Biraz daha brokoli?
- Yiyelim aşkım...

Hiç yorum yok: